طنز سیاه !!!

بخند ولی بعد فکر کن !!!

طنز سیاه !!!

بخند ولی بعد فکر کن !!!

آیدی

دیدی این دخترا آیدی میسازن . اول اسم خودشون یعد یه دونه آندرلاین بعدش و یکی از اینا:


جوجو - باربی - جیگر - خوشگل - ملوس - آتیش پاره - عروسک


حالا باز اینا که خوبه . یه سری میزنن :


خطر - دیونه - روانی - و ...


آخه عقدتو چرا سر آیدی خالی می کنی ؟ میخوای بگی خیلی شاخی عمو ؟

کشتی !!!

برای کشتی ای که مقصد مشخصی ندارد هیچ باد موافقی نمی وزد.

سیفون !!!!

رفتی پشت سرتم نگا نکردی ؟‌ پس این گریهات دیگه چی بود !!!‌ اگه فیلم بود که ایول داره جزو۲۵۰ تا فیلم برتر تاریخ سینما به شمار میاد ! ولی اگه فیلم نبود پس چی بود !!!


چه ان و گهی گرفته دلتو خدایی من که نمی دونم ولی خوب یه روز یکی پیدا می شه یه سیفون بکشه !!! ( ببخشید این جملم یکم کثیف بود ولی به کثافت یه دل نمی رسه !! )


۱ ماه میشه که نه صدات و شنیدم نه خودتو دیدم !‌ خوب بهتر ! لا اقل شرف اینو داره گدایی دوست داشتن نکنم !!!


اینم به هر حال جزوه زندگی خرکی ما محسوب میشه !!!



توجه ! این پست مربوط به یه بنده خدایی میشه که اصلا تو این وبلاگ نمیاد !

مگه مجبوری !!!

یه صحنه باحال امروز دیدم !!

من معمولا سوار اتوبوس نمی شم ولی اگه عجله داشته باشم سوار این بی آر تی میشم !!!

فکر کنین تو ایستگاه ۴۰۰ نفر آدم بود . بعد یه اتوبوس اومد با ۳۰۰ نفر آدم دیگه

بعد یارو اومد سوار بشه نصفش موند لایه در

زبون دختره گیر کرد به دستگیره ! نفهمیدم این وضع خنده داره یه غم انگیز !!!

آخرم یه مسیری رو پیاده رفتم و سوار تاکسی شدم !


یا مردم واقعا دارن تو فقر زندگی می کنن واسه ۱۰۰ تومن سر و کله می شکونن ! یا اینکه کلا یه تختشون کمه مثل این فرش پاتریس که یه تختش کمه !!

کهنه شد !!!

۱ ماه پیش هارد سیستم پاک شد !

داشتم دیونه می شدم !

آرشیوم یه جا یه باد رفت ! فایل هایی که ۱۰ سال بود داشتمشون !‌

فایلی بود که کلی پول پاش داده بودم !  خوشبختانه عکسام رو روی فلش داشتم !!!

داشتم امروز فکر می کردم آدم خوبه بعضی چیزارو دور بریزه زیادی رو یه چیزی متمرکز نشه !!


هم چیزای جدید به دست میاره ! هم وابستگیاش کم


بهتر که پاک شد !!! 


ولی یه نصیحت همیشه یه سری چیزا که خیلی مهمه و یه روزی مطمئن هستین به وقتش به درد می خوره یه نسخه پشتیبان ازش بگیرن ( اشتباه نکن فقط کامپیوتر نبود !‌کلی گفتم !‌)‌

تبلیغ

تا حالا تبلیغات ماه واره رو دیدین ؟‌

 -  دستگاه کوچک کننده بینی آیدان - ژل بزرگ کننده .... لارجر باکس - توتال کور !!

واقعا کسی اینارو می خره !!!!


با یکم فکر کن !!!! 50 می خوای بکنی 90 !!!! بی خیال !!!


لولو برد !!!!!


یادش بخیر

یادم میاد وقتی ۴ سال پیش وارد دانشگاه شدم به دخترا نگا می کردیم می گفتیم می خندیدیم بچه هارو مهمون می کردیم ! ناهار قلیون !!! تو اتوبوس می زدیم می خوندیم می رقصیدیم . یه اکیپ ۳۰ نفری !!!!

۴ سال میگذره قیافه خسته ! حواس پرت قیافه معمولی دنبال ۲زار پول تو اتوبوس رو به یکی ! ببخشید اینجا جاست ؟ هدفون تو گوش و سیگار به لب حالا از اون اکیپ هیچی نیست !!!

راستی که خوشی ها زود رد میشن و میرن . شایدم اینا اصلا خوشی نیست !!!‌

فضا

یادمه یه زمانی یه چیزایی مصرف می کردم می رفتم یه جاهایی که هیشکی دستش بهم نمی رسید !!!‌ چه جایه باحالی بود !!! روزی یکی دوبار می رفتم اونجا !!

۲ سالی میشه نرفتم !!! ولی بدم نیستا همین ورا باشم بهتره !!! زیادم دور باشی از کسایی که بدت میاد ازشون خوب نیست !!! قدر خودتو بیشتر می دونی !!!

به رخ میکشی !!

ما همواره کارهای احمقانه را که انجام دادیم به نام تجربه به رخ دیگران می کشیم .!

من و یکی

یکی یه روز میاد یکی یه روز میره

یکی سیریش میشه یکی خیلی راحت میپیچه میره

یکی میمره برات و به روش نمیاره - یکی تو فکر کردن یه تیکه چوب لای چرخه

یکی تو فکر با تو بودن - یکی تو فکره یاره دیگس


در عجبم چرا همیشه منم بین این یکی ها !!!‌

فرق داریم !

یه بحثی رو کاملا روش زوم نکردم و همینجوری یه چیزی نوشتم کامل می کنم

.

.

.

.

مقدمه :

جامه به 3 دسته تقسیم میشه

آدمایی که به فکر خودشونن

آدمایی که به فکر دیگرانن

آدمایی که هم به فکر خودشونن هم به فکر دیگران ( کم پیدا میشه )

کسایی که به فکر خودشونن با دیگران کاری ندارن فقط می گن من من من جایی و چیزی به ضررشون باشه اونورا آفتابی نمی شن !!!!

کسایی که به فکر دیگرانن : می بینی زندگی خودشو ول کرده از خوشی خودش می گذره حتی خانواده خودشو ول کرده چسبیده به کارو زندگی مردم !!!!!!!!!!!!!!

دسته سوم هیچ وقت نمی تونن تعادل بین این دو دسته باشن یعنی کشش دارن به همون دسته اول ولی زور میزنن نیفتن اونور !!!

-------

جامعه ما به گونه ای شده که زن و نقش زن در جامعه مستقیما این و نشون می ده که زن برده مرده !!!!!


همه بد بختی سر افکندگی بیچارگی سر زن خالی میشه ! همه بزرگی حق و حقوق نوشته میشه به پای مرد


مثلا:


یه دختر باید تا قبل ازدواج مراقب باشه دختر بمونه ولی یه پسر مشکلی نداره بره با 200 نفر باشه . چرا ؟ چون پسره چون اسلام خدا و پیغمبر میگه زن نقش دیواره و تو نقش میخ


حالا جالب اینجاست دختر کمی به انحراف کشیده بشه میشه فاحشه !!!!!

ولی پسر که در اوج انحرافه میشینه با دوستاش هار هار می خنده میگه جاتون خالی 30 سال جون شدم :))


و بعد همه اینا همون دختری که بدبخت کرده میمونه گوشه دیوار خودش دنبال دختری که تو پر قو بزرگ شده !!!!!!


به همین سادگی و به همین پیچیدگی و غم انگیزی


1000 سالم بگذره همین حالت می مونه به جای اینکه دنبال درست کردن وضعیت باشین به دنبال اصلاح خودتون باشین !!!!

مهم

سوال ؟‌


آیا حاضرین با یه ف.ا.ح.ش.ه ازدواج کنین ؟‌ ؟‌ ؟‌