طنز سیاه !!!

بخند ولی بعد فکر کن !!!

طنز سیاه !!!

بخند ولی بعد فکر کن !!!

نمره

نشد ما یه بار بریم امتحان بدیم بعد اینکه تموم شد بگیم ایول !

همیشه صحبت رو ایناس :

اگه ۲ نمره از اونجا بده ۳ نمره حال بده از اونجا بده ۲ نمره پروژه بده تا اینجا میشه ۷ یه ۳ نمره هم مردونگی - رنونگی کنه بده میشم ۱۰

چقدر بدبختم من !!!‌

ترس

دلم میگه بترس ! خودش میگه نترس !!

چه حس بدیه وقتی نمی فهمه چرا می ترسم !!!

شک و یقین

چرا همیشه به اون چیزی که شک داریم همون چیز تبدیل به یقین میشه !!!!

دلتنگ

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

اعتماد

اعتماد رو میتوان به احساس یک کودک 1 ساله تشبیه کرد ! وقتی که شما آن را به بالا پرتاب می کنید او می خندید چرا که یقین دارد که شما او را خواهید گرفت


--------------


یه جا خونده بودم باحال بود ! یادم نمی یاد کجا !!!!

پائین

در مورد پست قبلی !!!!


اون کارو انجام دادم !! ظاهرا که نتیجه خوب بود ! تا ببینیم چی میشه !!!!

خواستن نتوانستن است !!!

چقدر حس بدیه اعتماد به نفس نداشته باشی !!!! بده بخوای یه کاری بکنی ولی نتونی !!!

آدم احساس می کنه وجود نداره !!!!!


مثل یه کاری که ۱ هفته میشه خودم و می کشم بکنم ولی نمی تونم !!!!

چاره چیه !!!

.... مالی !!!!

فصل امتحان ها داره میاد !!!!

این موقع هاست که من دست به کار می شم میرم با ۱۰۰ تا رکب از هم کلاسی های زرنگ جزوه جم می کنم !!!!

این ترم حسش نیست ! می رم یه جاهایی از استاد رو بمالم !!! شایدم دستمال کشیدم هنوز تصمیم نگرفتم


منم مهندس این مملکت در چند ساله آینده !!!!!