طنز سیاه !!!

بخند ولی بعد فکر کن !!!

طنز سیاه !!!

بخند ولی بعد فکر کن !!!

دلگیر

چقدر دلگیره این روزا ! چقدر تنگ دلم ! خسته و تنهام

گریه می کنه دلم به حال خودم ! حال من خراب و خوبه !


محرم !!!

امروز سوار یه تاکسی شدم یارو تو یه سیستم ۳ ۴ میلیونی یه نوحه انداخته بود صدا رو هم تا خر خره برده بالا !!!!

بهش گفتم عمو واقعا تو فاز میگیری با این ! گفت آره ! گفتم اگه فیض می بری چرا کل ۱۲ ماه نمی گوشی !!!! همین ۱ ماه می گوشی فقط !!!! یارو کم کرد دیگه هیچی نگفت !!!! بعد من که پیاده شدم صدارو بلند کرد و رفت !!!!

چرا واقعا ماها دوست داریم تظاهر به چیزی کنیم !!

تظاهر به غم ! شادی ! دوست داشتن ! از همه مهمتر به آدم بودن !!

خودت باش !!! آدم باش !!! با این کارا هیچکی هیچ وقت به جایی نرسیده !!!


دروغ

 چقدر بده یکی بهت دروغ بگه با اینکه میدونی دروغ می گه ولی به رو خودت نیاری و زیر لب آروم بگی باشه !!!